El tiempo vuela - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu El tiempo vuela - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

El tiempo vuela

Blijf op de hoogte en volg Sandra

25 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

Hola guapos, guapas, cariños, cariñas, corazones y todas otras!

De tijd vliegt, en dat is waarom ik al even niks meer heb laten weten. Ik zit hier ondertussen al bijna anderhalve maand en ik sta er zelf versteld van hoe snel dat is gegaan! Een ander ritme is er langzaam in geslopen, en ook daar ben ik nu ondertussen aan gewend geraakt. Op werkdagen sta ik rond half 7 op, werk ik van 8 tot 4 en daarna spreek ik af met vrienden, ga ik naar het strand of ga ik naar huis om daar op het dakterras van de zon te genieten of lekker uit te rusten! Na 7 of 8 dagen werken, is het dan eindelijk tijd voor wat vrije dagen. De ene keer zijn dit er 2, altijd op donderdag of vrijdag en de keer erop zijn dit er 4, altijd zaterdag t/m dinsdag! Helaas, gaan deze dagen altijd veel te snel voorbij! Desondanks begin ik het steeds meer naar mijn zin te hebben op het werk. De band met collega’s wordt iets beter, de Spaanse taal gaat makkelijker en ik kreeg langzamerhand iets meer verantwoordelijkheid en mag dingen alleen doen als housekeeping supervisor. Voor diegene die totaal geen idee hebben wat dat inhoudt, housekeeping supervisor, dat is het controleren van de kamers nadat de schoonmaaksters de kamers hebben gepoetst, beschikt elke kamer over genoeg handdoeken, zijn alle amenities aanwezig, doen alle lampen het nog, ligt er niks onder het bed en doen de tv en radio het nog wel? Verder houd je je ook bezig met de was die gasten hebben, de waszakken worden opgehaald en geprepareerd voor de wasserette, en daarna moet de kleding ook weer terug komen bij de gast.

Na 1,5 maand kan ik ook zeggen dat de eerste bezoekers al langs zijn geweest, wat ik erg waardeer! Ondanks dat ik het onwijs naar mijn zin heb hier, zijn er ook echt wel momenten dat ik de mensen uit Nederland mis! Mama is next, en komt mij volgend weekend opzoeken voor ruim 4 dagen!
Voor nu zitten mijn twee vrije dagen er al weer bijna op en mag ik vanaf morgen weer flink aan de bak. Maar gelukkig heb ik wel iets om naar uit te kijken! Verder zullen de terrasjes, restaurants en het strand niet onbezocht worden. Want wat moet je immers anders doen als je grootste hobby uiteten gaan is en het heerlijk weer is?!

In het vervolg zal ik proberen jullie vaker op de hoogte te houden!

Geniet van jullie vakanties, dat doe ik namelijk ook!

Hasta pronto y muchisimos besos!

  • 25 Juli 2014 - 22:35

    Ester:

    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar schat! Geniet nog van je tijd daar voor je weet is het weer voorbij en ben je weer hier. Wat ik stiekem niet zo erg vind ;) muchos kisssos en lovos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 4257

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: