El octubre - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu El octubre - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

El octubre

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Oktober 2014 | Spanje, Barcelona

Het is 31 oktober, 17.25 wat betekent dat deze maand er al weer bijna op zit! Ik heb een hoop hoogtepunten gehad en momenteel genoe dingen om weer naar uit te kijken!
Ten eerste betekent het dat ik al 4,5 maand stage aan het lopen ben en me nog maar 1,5 maand rest. Nogmaals, wat gaat de tijd toch snel!

Verder ben ik begin deze maand naar Londen gegaan om mijn lieve vriendinnetjes te bezoeken! Wat een fijne dagen waren dit! Daarnaast was dit de eerste keer dat ik naar Londen ging en de stad is me super bevallen, ondanks het weer! Dit was weer even wennen na de Spaanse zon! Want zelfs in oktober kan er in Barcelona nog op het strand gelegen worden!

Gelukkig hoef ik niet de hele wereld over te reizen om vrienden en familie te zien, maar komen ze ook naar mij toe in Barcelona! Zo heb ik ome Gerry en neefje Wouter nog een dag gezien en is lief vriendinnetje Anne nog voor een weekendje overgevlogen. En dat al voor de tweede keer! :)

Daarnaast heb ik als echte voetbalfan (not!) de champions league wedstrijd Fc Barcelona - Ajax bijgewoond. Helaas heeft ons Nederlandse clubje de winst in Barcelona achter gelaten! Maar ik ben weer een ervaring rijker!

Sinds woensdag ben ik een uurtje vroeger gaan werken, van 7.00 tot 15.00! Elke dag om 6.00 opstaan, dramaaaa!
Al is het wel heerlijk om al zo vroeg klaar te zijn en nog een groot gedeelte van de dag over te hebben.

Vanavond ga ik de maand goed afsluiten met een diner in het restaurant van hotel Le meridien! Thanks to Laurie!

En dan ben ik klaar voor november! Namelijk nog maar 6 dagen totdat mijn ouders me weer op komen zoeken, nog maar 8 dagen totdat ik mijn teenage jaren achter me laat en me eindelijk aan kan sluiten bij de groep tig-ers en vast nog heel veel andere leuke dingen waar ik met veel plezier op terug kan kijken!

Muchisimos besos y hasta pronto!

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4262

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: