Me falta poco! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu Me falta poco! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

Me falta poco!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 November 2014 | Spanje, Barcelona

Het wordt zo vaak gezegd, maar het is ook zó waar, time flies! 6 maanden klinken een eeuwigheid, maar niks blijkt minder waar, het zit er alweer bijna op! Om precies te zijn resten me nog maar 10 dagen werken en enkele vrije dagen voordat ik terugkeer naar Nederland!

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook wel weer lekker vind om naar huis te gaan. Afgelopen maanden heb ik onwijs veel leuke dingen gedaan, veel geleerd en heel veel bezoek gekregen! Maar na een tijd wordt ook dit een gewoonte. Elke dag vroeg opstaan, 8 uur werken, sporten en op zijn tijd eens lekker uiteten gaan of stappen. Nu wil ik totaal niet over laten komen dat ik het slecht heb, maar ik kan ook weer uitkijken naar mijn Nederlandse leventje, met de mensen van wie ik houd binnen handbereik!

Maar totdat het zo ver is, geniet ik nog van mijn laatste weekjes in Barca! En dat doe ik niet alleen, want ik krijg nog een vriendinnetje en mama op bezoek. Mama is mijn heldin die me niet alleen met de stress van het inpakken laat zitten en de laatste wensen van mijn to-do list helpt volbrengen!

Hasta pronto!

Besitos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4261

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: