2 meses - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu 2 meses - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

2 meses

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Augustus 2014 | Spanje, Barcelona

Afgelopen woensdag precies twee maanden geleden kwam ik aan in het geweldige Barcelona. Nu twee maanden verder ben ik al heel wat ervaringen en avonturen verder.

Om mee te beginnen hebben mijn 2 lieve vriendinnen uit Nederland en ik mijn 2-maanden-in-Barca-mijlpaal goed gevierd. Namelijk met een dinertje voor 3 bij mij thuis en een avondje stappen met Armin van Buurin in Opium! Verder waren we de dag al goed begonnen bij Sitges, een klein dorpje aan het strand 30 kilometer van Barcelona vandaan.

Daarnaast is mama het eerste weekend van augustus overgevlogen voor 5 nachtjes. En wat hebben wij ons goed vermaakt met zijn tweetjes! Vooral veel gewandeld, lekker gegeten en genoeg gedronken! Helaas moest er na 4 heerlijke dagen weer gewerkt worden. Maar niet te hard getreurd, want over 4 weken zijn papa en mama er beiden!

Naast heel veel leuke dingen, maak ik helaas ook minder leuke dingen mee. Zo heb ik al een bezoekje gebracht aan de Spaanse tandarts vanwege erge kiespijn. Dit bleek een infectie te zijn en daarvoor moet ik antibiotica slikken. Lichtpuntje is wel dat er gewoon gedronken mag worden. Is heel belangrijk natuurlijk! Daarnaast is afgelopen weekend een collega van het hotel overleden. Voor iemand die toch niet helemaal de cultuur kent en de taal volledig beheerst, is het toch best lastig om te weten hoe je daar mee om moet gaan. Is een knuffel te Nederlands? Of wat moet ik zeggen? Maar ook dat is weer een leermomentje!

Ik ga me nu klaarmaken voor het straat festival in Garcia, waar alle straten zijn versierd. En hiep hoi, mijn antibiotica kuur zit er weer op! Nu maar duimen dat te pijn niet terug komt tot december.

Muchos besos y abrazos,
Hasta pronto!


  • 22 Augustus 2014 - 15:43

    Anneke Huiberts:

    Hoi Sandra,
    Het leven gaat ook gewoon door, dus ook eventuele kwaaltjes etc. en de minder leuke dingen.
    Maar zo te horen, heb je het erg fijn daar en is er genoeg te doen.
    Geniet, geniet, geniet zou ik maar zeggen je tijd is zo weer voorbij.
    Leuk dat ome Gerry met Wouter komt en ja een heel goede vervanging voor mijn afgelaste bezoek.
    Was je straatfeest leuk?
    Groetjes, tante Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4263

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: