Get the London look! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu Get the London look! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

Get the London look!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 Oktober 2014 | Spanje, Barcelona

Na 9 daagjes achter elkaar gewerkt te hebben, heb ik dan eindelijk 5 welverdiende dagen vrij! En verblijf ik mooi over de oceaan, in Londen! Mijn 3 lieve vriendinnetjes Shanna, Annemarie en Julia lopen hier stage en ik ga ze opzoeken! Zelf ben ik nog nooit in Londen geweest, maar zij zullen mij vast helemaal wegwijs maken en alle leuke restaurantjes, attracties, barretjes en clubs laten zien! Verder heb ik gisteren al een groot gedeelte van mijn erasmusbeurs ontvangen, dus dat geld kan rollen! (Niet teveel natuurlijk, anders moet ik de rest van mijn tijd hier op water en brood uitzitten, Hihi)

In Barcelona gaat verder alles zijn gangetje. Het weer wordt langzamerhand wel een stuk minder dus uren zonnen op het strand zit er helaas niet meer in. Verder ben ik druk aan het sporten, wat zal ik slank thuis komen! Haha!

Helaas is ook het laatste maandje van Laurie in Barcelona aangebroken. Gelukkig werkt ze wel eindelijk overdag zodat we na het werk nog genoeg leuke dingen kunnen doen. Dat wordt dus nog even genieten!

Ik zal op Facebook genoeg foto's plaatsen van Londen, dus als je op de hoogte wilt blijven van mijn avontuur, neem regelmatig een kijkje!

Kisses, talk to you soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4258

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: