He acabado mis practicas - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu He acabado mis practicas - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

He acabado mis practicas

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 December 2014 | Spanje, Barcelona

Woehoeee, mijn stage zit er alweer op! De afgelopen 6 maanden zijn onwijs snel gegaan en vrijdag was dan ook alweer mijn laatste stagedag aangebroken. Dit voelde natuurlijk erg raar! De laatste keer om 6 uur 's ochtends opstaan, de laatste keer de minibarren tellen, de laatste keer ontbijten en lunchen op stage, de laatste keer een bed opmaken, de laatste keer kamers controleren en ga zo maar door! Daarnaast heb ik op vrijdag ook eindelijk de uitkomsten van mijn project voor school aan de Rooms Division en de General Manager gepresenteerd! Dit was eigenlijk al 3 dagen eerder de bedoeling, maar toen kwam de mañana, mañana mentaliteit van de Spanjaarden weer tevoorschijn. Op mijn laatste dag konden ze er natuurlijk niet meer onderuit, en wat waren ze tevreden! De General Manager bedankte me voor mijn inzet en harde werk van afgelopen 6 maanden en was onder de indruk van mijn project. Als waardering heb ik een gratis weekend in het hotel aangeboden gekregen de volgende keer dat ik terug ben in Barcelona! En ook heb ik zijn visitekaartje gekregen. BAM, die zijn in de pocket!
Verder heb ik van mijn supervisor nog een geweldige evaluatie gekregen. Ik ben tevreden!
Maar toen was daar toch echt het moment om afscheid te nemen van mijn lieve collega's en het hotel! Wat zal ik ze gaan missen!

Maar geen tijd om lang te treuren, want 's avonds was mijn lieve vriendinnetje Laurie alweer uit Nederland overgevlogen om mijn laatste weekend in Barcelona samen te vieren! En wat hebben we een leuk weekend gehad, samen en met andere vrienden hier in Barcelona. Helaas is ze vanmiddag terug gegaan naar het nog koudere Nederland. Al heeft ze plaats gemaakt voor mijn moeder die morgenavond komt om de laatste dagen in Barcelona hier met mij te spenderen! Op het programma staat vooral lekker eten en drinken, de Sagrada familia eindelijk bezoeken (wordt hoog tijd na 6 maanden dagelijks hier voorbij lopen) en ik heb nog een verrassing voor mama in petto. Wat dat zal zijn, zullen jullie later wel ontdekken.

En dan begin ik zo maar alvast met het inpakken van mijn koffer. Het einde van dit avontuur komt nu wel heel dichtbij!

Maaaar, dat betekent ook dat er weer een nieuw hoofdstuk begint.
En ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en te knuffelen!

Tot snel allemaal!

Muchos besos y te veo muy pronto!

  • 15 December 2014 - 23:34

    Tinie, Trotse Moeder:

    Hoi kanjer, gaan er nog een paar leuke dagen van maken!
    Tot morgen XX

  • 16 December 2014 - 00:37

    Laurie, Trotse Vriendin :-p:

    Heel veel plezier je laatste dagen nog met je moeder! :) En tot heeeeul snel weer!!

  • 16 December 2014 - 00:39

    Sandra Huiberts :

    Aaah liefje toch! Ik zie je snel weer. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 1146
Totaal aantal bezoekers 4256

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: