El último día - Reisverslag uit Best, Nederland van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu El último día - Reisverslag uit Best, Nederland van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

El último día

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Juni 2014 | Nederland, Best

El último día

Hola amigos, amigas, guapos, guapas y todos!

Hier is mijn allereerste reisverslag dan en ik ga het kort houden aangezien het nu al half 1 is en mijn wekker om half 5 gaat!

Deze week zat vol met "laatste keren voor vertrek", zo ben ik afgelopen dagen heel Nederland door gereisd om allemaal vriendinnetjes op te zoeken, heb ik voor het laatst geborreld met de lieve meiden van inana, heb ik mijn laatste werkdag gehad, heb ik voor het laatst een feestje gegeven, ben ik voor het laatst uiteten geweest met mijn ouders en Dennis en zo zal ik vannacht voor het laatst in mijn bedje in Best slapen.

Maar na alle "laatste keren" maak ik straks plaats voor alle "eerste keren in Barcelona". Ik heb er onwijs veel zin in, en na alle stress om bagage en koffers en de toegestane kilo's, ben ik er ook echt klaar voor! Het is eindelijk zo ver, en ik ga heel veel nieuwe ervaringen, nieuwe mensen en nieuwe leermomenten tegemoet!

Ik hoop jullie in de toekomst via deze blog goed op de hoogte te kunnen houden van mijn avontuur in Barcelona, maar neem het me niet kwalijk wanneer er naast het harde werken, veel aan het strand liggen, veel sangria drinken, tapas eten en ook wat cultuur opsnuiven, minder tijd over blijft voor het tikken van een verhaaltje.

Heel veel knuffels en kussen van mij, ik ga jullie allemaal missen!

Adios,
Sandra

  • 13 Juni 2014 - 00:52

    Tessie:

    Succes sandra veel plezier en ik kijk uit naar de verhaaltjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 4289

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: