Pasé la mitad - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu Pasé la mitad - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Huiberts - WaarBenJij.nu

Pasé la mitad

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 September 2014 | Spanje, Barcelona

Ja ja, we zijn de helft alweer gepasseerd! Wat gaat de tijd toch onwijs snel, afgelopen dinsdag was ik namelijk precies 3 maanden aan het werk. Vandaag ook mijn tussentijdse evaluatie gehad, en gelukkig ze zijn hartstikke tevreden met me! Helaas betekent dit alleen niet dat ik naar de receptie mag. Na 3 maanden is mijn Spaans al ontzettend verbeterd, maar is het nog niet op het gewenste niveau van het hotel. Naar mijn mening zijn ze ook wel heel veeleisend. En iemand die een stuk vloeiender Engels spreekt dan iedereen achter de receptie zou naar mijn mening niet geheel misstaan. Maar ach, het hotel bepaalt en gelukkig vermaak ik me ook wel in Housekeeping. Al hoop ik binnen een maand uiteindelijk toch op het gewenste niveau te komen en alsnog door te kunnen stromen naar de receptie.

Ook ben ik alweer een hoop bezoekjes verder! Lieve gekke Nien is namelijk langsgekomen, de nog zo gekke Stephanie met haar moeder en papa en mama! <3 En wat waren het toch gezellige dagen! Vooral dagen waarbij er geen gebrek aan wijn was!

Daarnaast blijft mijn buitenlandse avontuur niet alleen binnen de Spaanse grenzen, maar ga ik 4 t/m 8 oktober naar Londen! Hier ga ik mijn lieve vriendinnetjes van school opzoeken die net als ik stage lopen. En daar heb ik ook ontzettend veel zin in!

Verder tel ik ook weer de dagen af totdat papa en mama komen. Dit duurt namelijk nog maar 48 dagen!! Dan kan ik weer lekker verwend worden en mag ik op 8 november mijn twintigste (!!!!) verjaardag, ik word al oud, met hen vieren! En iedereen die dit met ons wil doen, is natuurlijk ook van harte welkom!

Muchos besos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4280

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 16 December 2014

Vivir mi vida

Landen bezocht: